Hej!

Hej Bloggen!!! ( JAG vet att det var LÄNGE sen jag bloggade det är för att jag har glömt att blogga och så har jag inte haft tid att blogga men gör det nu! )




     IDAG I SKOLAN BAKADE JAG OCH MINA 4 ANDRA W

KOMPISAR KLADDIGA CHOKLAD MUFFINSAR! VI GJORDE 5 STYCKEN FÖR MÅNGA SÅ DÅ TOG VI EN VARSIN...! DOM VAR JÄTTE GODA OCH KLADDIGA! ( GJORDE DET PÅ FRITIS KLUBBEN )
MEN ALLA + VI 5 SKA ÄTA I MORGON!  





  PÅ DANSEN IDAG  HADE VI GLASS-KAKOR-SAFT-FRUKT

AVSLUTNIG! DET VAR KUL! OCH I LÖRDAS HADE VI DANS-UPPVISNING! DET GICK BRA VI

HADE LÅSTEN : STARSTRUK MED LADY GAGA!

Tittar nu på Avril Lavigne SMILE! videon på www.youtube.com/avrillavignesmile




       

Kommentarer
Postat av: Elle

Å jag önskar att jag fick se din dansuppvisning fina du!



JÄTTEKRAM!

2011-05-27 @ 09:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0