Thailand!

Hej hej alla blogg läsare! i morgon kan jag tyvär inte blogga ja i morgon + 2 veckor kommer jag inte kunna blogga på för då är jag i Thailand!...
det ska bli kul.
Vi ska vara i Koh lanta 
där ska vi ha en egen villa + egen privat pool!
så jag slipper skolan i 2 veckor men jag missar er det vill jag inte men jag ka inte blogga i Thailand om INTE:
pappa har med sin bärbara dator eller jag kanske inte får blogga på den
men vem vet???....!
mamma håller på att skotta och syrran pysslar!
jag har lekt med min kompis Isabelle en liten stund fast nu är hon och BOWLAR  med sin sim kompis Michaela!
jag ska leka mer med henne ( Isabelle ) sen när hon har bowlat klart!... ;P <3....!
jag ska snart gå och in och titta på andra bloggar som t ex Inez blogg www.kattenisolde.blogg.se
eller Kajsas www.avrilfanet.blogg.se mm.......!
Ses om 2 veckor!... / Thea     Psss ( saknar er redan! puss puss )

Kommentarer
Postat av: inez

Sv;Va?!!

2011-01-08 @ 14:10:37
URL: http://kattenisolde.blogg.se/
Postat av: shoppingguden/elsa

hej thea när ska du åka till thailand va de den 9/01 eller 10/01 :)

2011-01-09 @ 18:13:31
Postat av: Malin

Jag är sååååååå avis på dig!!!:)

2011-01-09 @ 18:18:50
URL: http://iammalliz.blogg.se/
Postat av: Elle

Det låter underbart! Hoppas ni badar massor i havet för det är sååå härligt och helt fullt av fiskar och koraller etc. Minns du hajen på akvariet!? Sådana bor tex där! (Black tip reef shark) De är snälla och tuggar aldrig på människor så det är bara att hoppa i plurret!

2011-01-16 @ 21:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0