Hej hej bloggen!

igår så skulle jag lägga in några bilder men det gick inte dem kom aldrig upp på min blogg! :(
och  nyss fick jag en kommentar som det stog så här:
du härmar avrilfanets blogg jag vet inte vem det var ifrån!
men jag hade bloggen före henne!
jag tror inte att det
var ägaren till avrilfanets blogg!
 Våra kompisar har sovit över det var min kompis Malin och hennes lillasyster 
som vi åkte skidor med!.....
till frukosten åt vi baugette och Nesquik det är choklad flingor
med mjölk!....
Igår så tittade vi på Dårfinkar & Dönickar! ( på film azzå )
Mamma lillsyrran och Malins lillsyrra Vera  skottar på 
vårat tak!....
    Hejdå!    ( Jag saknar dig Bello! )

Kommentarer
Postat av: Bello

jag har kommit hem nu!!!!!!!!!!!

2011-01-08 @ 10:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0