PIKNICK Dags!!!

Hej Hej bloggen idag ver det väll typ en vanlig skoldag men sen så hade jag en lite PIKNICK med min kompis Tuva! vi hade mycket goda saker med oss två GODISAR! :P Heheheh!???
men det var sååå GOTT!
Jag ska typ snart dricka TE eller TEA hahhaha men
synd att jag stavas THEA!
hoppas ni har haft det bra idag
det är DANS i morgon
KUL?: venne tror typ det'*     

                         
      PÅ SO:N i skolan forskar vi om Grekiska gudar jag har EROS

                                         Kärlekensgud!!!      

            













Kommentarer
Postat av: Elle

Ja, mer dans! Det är galet kul (Men jag har träningsvärk efter min dans i tisdags) Kul att ses i söndags förresten!

2011-04-14 @ 22:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0