Godmorgon!

Godmorgon på er! min lillsyrra väckte mig i morse ja va sååå himla trött och det har snöat i natt!
så det är helt vitt ute...!  *suck*  men jag gillar snö idag ska jag till  PUNKT SHOPP  men
det är en punk afär !!!  ;)....      
Jag ska ta lite blider sen vad jag köpt ocg vad det kostade jag längtar redan dit!
Idag ska jag också KANSKE  åka till julmarknaden i Gamla stan!...  
Jag tycker att det är mysigt Gamla stan allt är så gammalt där och så finns det så många bra historier som tex på medeltiden vem som dog och hur!!! 
      PUSS!  och KRAAAAAM!
                                                      Mvh THEA!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Isabelle!

Bra, att du kommit igång med bloggen xD!



Kan du inte skaffa skype??

Både Jana och Diamond har ju skype oxxå!

Ses snart<3 hihi....

2010-11-20 @ 10:19:35
Postat av: inez

Kul... :)

2010-11-20 @ 13:35:22
URL: http://kattenisolde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0