Sorry!

Hej kära läsare jag har inte kunnit blogga på typ en två veckor fgör jag har vart hos pappa
och där går det inte att blogga...!
det är störande så det är därför min blogg är så tråkig och inte så mycket skrivet på 
jag har glömt bort hur man lägger till bilder på bloggen 
det är därför att den är så tråkig och ful...!
ja idag har det vart en vanlig skoldag jag har haft Bild,Syslöjd,Matte mm.!
jag gillar skoldagar på Torsdagar för jag gillar slöjd och bild det är två an min favorit ämnen!
Min katt Vera har kommit tillbaka hem nu vi har letat efter henne ända sen vi kom hem men
nu så är hon ju hemma det är bra!
Jag gillar Julkalendern det är lite konstig men rolig och bra!
om ni inte har sett det så heter den Gyllene Knorren eller hotellet heter
Hotell Gyllene Knorren!
ses i morgon på bloggen
     
                                         God Jul / Thea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0