Jullov!....

God morgon alla läsare det var jätte länge sedan jag skrev på min blogg jag har inte hunnit jag vet egentligen inte vad jag har gjort men det är ju lov så ja man vet aldrig...!
jag vill ha bilder på min blogg men kan inte min kompis Inez ska hjälpa mig nån gång på lovet...!
Om ni vill fråga mig något så är det bara att skriva en komentar eller flera så ska jag försöka svara på det....!
ja och så ska jag önska er God jul! i efterskott...!
vad fick jag i julklapp?: ja det kanske ni undrar först på morgonen var jag med min mamma min lillasyster Moa och min katt Vera! hos min mormor och morfar!
och hos mormor och morfar så var också min morbror Erik jag fick massa saker jag fick ett par örhängen ( Röda små! ) dem fick jag av min morbror Erik och hans tjej Åsa dem var jättefina!...
sen fick jag en ny kudde av äckta dun jag vill inte ha det för det är ju så dumt mot gässen...! den fick jag av mamma sen fick jag ett till par örhängen + ett halsbans på dem var det svalor tror jag!
dem fick jag av mormor och morfar! Ja det var lite som jag fick hos mormor och morfar!
hos pappa fick jag: ett par peace örhängen jättefina...! dem fick Jag av Marie! sen fick jag en klappa av pappa om ni inte vet vad det är så får ni fråga i kommentarer! sen fick jag en fin klänning från Kappahl! ( Svart med nitar )
ja det var lite från min blogg idag nu ska jag se på Kirikou som Moa min lillasyster fick igår av mamma!


Hejdå!           / Thea!

Kommentarer
Postat av: Kajsa..såklart!!

Kirikou, fixar allt...sen kan jag inte mer!! <3 :D

2010-12-26 @ 14:11:31
Postat av: Isabelle!!!

Hej!!



är i Spanien nu och kommer hem det 7 och då vill jag gärna träffa dig innan du åker!

Du kan maila mig på mailadressen som står. det är varmt och skönt här och nu sitter jag på ballkongen och tittar ut över havet och pollerna!!

kram<333

Maila mig snällA!

2010-12-26 @ 18:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0