Jag kom ihåg!

Hejsan kära läsare! idag kom jag ihåg att blogga det var bra men jag vill så gärna ha mer bilder på min blogg...!
just nu sitter jag och tittar på min katt Vera, och min lillasyster Moa bygger en koja.
Idag ska jag mamma och Moa gå och shoppa för idag är det REA! det är bra med REA för då är ja allt
mycket billigare. Saker som jag kanske ville ha som var för dyrt så nu kan jag ju köpa en del saker som jag önskade mig i julklappp!
Jag är fortfarande hos mormor och morfar men vi ska snart åka när jag och Moa har klätt på oss men jag ligger lite efter för att jag bloggar ju  med er det är mycket roligare!.
Jaa jag kommer nog inte på något mer! men jag ska blogga mer i kväll och så kan jag skriva lite om
vad jag har gjort under hela dagen!......




                                       / Thea!                                                  

Kommentarer
Postat av: Kajsa

BRA BLOGG Keso!! <3 :)

Är Vera fiiin då?? :)

2010-12-27 @ 20:14:49
URL: http://avrilfanet.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Den filmen du sa att du hade sätt på Inez blogg så jag på flygplanet på väg till Spanien<3

2010-12-28 @ 10:47:12
Postat av: Jonas

Hej tjejen. Klart vi ska fixa så det går att blogga för dig när du är här nere på Liljeholmskajen också!



=)

2010-12-28 @ 16:59:28
URL: http://jonassvedberg.se
Postat av: Isabelle!!!

Längtar efter dig!

vi måste träffas innan du åker till Thailand!!!?<33

2010-12-28 @ 19:28:53
Postat av: Malin

Jag vet hur man laddar upp bilder på bloggar!Jag kan visa dig nästa vecka!:)

2010-12-29 @ 18:18:50
URL: http://iammalliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0