Hej! :P

Hej! snart ska jag göra om min blogg helt jag ska ändra ramen eller det som är runt!
Men igår så åkte jag skidor med Mamma, Moa, Min kompis Malin och hennes lillasyster + mamma!
Jag längtar till i morgon för då är det nyårsafton! och det är så roligt att titta på alla raketer och fyrverkerier
som åker om kring i luften! fast när man var mindre brukade man oftast missa dem för man somnade alltid några timmar före!...
Oj! nu ser jag massa fyrverkerier det var 38 st om jag var dem som skickade upp dem så skulle jag värkligen vänta till i morgon!......
nu ska jag äta mat men jag ska fortsätta efter så att ja hej så länge!....
så nu  jag ätit  klart jag åt pyttipanna m Ketchup och ägg! 
har ni sätt Lasse Maja nu på lovet? den är jättebra! 
I morgon är det ju nyårsafton och då ska vi vara med min kompis Malin som jag har skrivit i dagens inlägg!
på deras landställe i
Rörvik!     Sen i januari kommer jag inte kunna blogga på 2 veckor det är hämskt! för då ska jag till Thailand 
det är varmt och skönt det kommer bli sommar för mig 
och alla i skolan får ha vinter!....
           Hejdå! <3      / THEA!.........................................................................<3

Kommentarer
Postat av: Isabelle<3

Tittar på Lasse-Maja varje dag här i Spanien och det är jätte bra och spänannde!!!!!!



hoppas vi ses innan du åker!!

jag har hittat en grej till dig som jag ska köpa!<3

kram<33

2010-12-30 @ 18:06:33
Postat av: Anonym

Du härmar avrilfanets blogg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-07 @ 09:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0