God Jul!

Hej! det kanske är lite tidigt att skriva God Jul nu men jag gör det ändå!
jag har spelat lite msp idag 
jag är ganska trött nu men jag bloggar ändå för en bra bloggare bloggar alltid...!
i morgon är det Fredag! 
jag är ledsen att jag inte lägger in bilder jag måste hitta några bra bilder...!
på mig azzå!...
Julkalendern har börjat! det är bra. Om ni inte vet vad julkalendern heter  så heter den Gyllende Knorren!
hejdå ska gå och lägga mig nu hoppas att ni gillar min konstiga blogg men kom ihåg se på 
julkalendern Den gyllende Knorren...!
  Puss och kram
             
                       MVH Thea!     :P

Kommentarer
Postat av: Elle

Visst är den där grisen lik Knut!?

2010-12-03 @ 11:26:18
URL: http://mellbrand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0