fick fjärilar i magen!

Hej kära läsare! idag har jag haft dans uppvisning jag dansade för typ 300 pers!
det pirrade verkligen i magen när jag va på senen i sickla udde på kulturskolan stockholm!
jag blev välldigt sminkad idag före dans uppvisningen!
jag han inte ta bilder så jag kan
berätta! jag hade svart eyeliner under ögonen
jag hade glitter på skinderna och under glittret jag hade också rosa rouge
på ögonlocken hade jag lite rosa bara men vi fick inte ha mascara för
det kanske gick ögnflammation det var bara det stora som fick låna det var konstigt dem
kan u lika gjärna få ögonflammation
det lukter jätte gott från mormor och morfar dem har haft glögg fest och det komtyp 30 pers...!
Jag Moa mamma  och Grim ska sova över hos mommo och moppa jag kallar mormor och morfar för det för det är lättare att säga och att skriva det!!!
nu måste jag äta puss och kram



                                   Thea <3

Kommentarer
Postat av: inez

Najs! :)

2010-12-05 @ 12:07:40
URL: http://kattenisolde.blogg.se/
Postat av: Anonym

Å vad roligt! Jag ÄLSKAR att stå på scen och dansa, det är kul att ha på sig smink och speciella kläder. Jag önskar du kunnat lägga upp bilder så man kunnat se hur fin du var!

2010-12-08 @ 15:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0